Pro import nákladů již není nutné používat utm_id ani utm_campaign. Data se spárují i jen na základě utm_source a utm_medium. Data lze už rovněž dohrát zpětně.
Chcete-li importovat náklady do GA4, musíte u všech marketingových url nastavit UTM parametry utm_id a utm_campaign.
Náklady se do GA4 začnou propisovat od okamžiku nastavení těchto UTM parametrů. Zpětně náklady ke kampaním bez těchto UTM parametrů doimportovat nelze.
Úroveň účtu - Zbožové srovnávače
I když importujete úroveň celého účtu, musíte jej do GA4 naimportovat jako jednu kampaň. To se týká především zbožových srovnávačů.
Cost Import na úrovni účtu generuje utm_id jako source_medium (source + podtržítko + medium).
Dále je potřebné zvolit vlastní název kampaně, který zadáte jak do config spreadsheetu, tak i do utm_campaign.
Podle příkladu výše, bude potřebné do url přidat tyto UTM parametry: